21 Şubat 2014 Cuma

ÖNÜ FIRFIRLI ELBİSEM VE MİNİĞİME ETEK

     Evet heyecanlıyım.Bu ilk resimli postum olacak.Öyle çok güzel resimler çekemedim ama heralde zamanla alışırım ben de :) zaten elif i çekmek çok zor.Laftan anlamıyor ki. biraz daha büyümesi lazım :) şimdi bile rahat vermiyor cimcime.Geceleri uyanık kalmayı seviyoruz biz anne kız :))
     Neyse.. Bu kumaşımı parça kumaş satan bi yerden almıştım.Rengini çok sevdim.Cinsi pamuk saten  zannedersem.Kumaş adlarını pek bildiğim söylenemez :) Üst kısmını sekiz parçalı elbise kalıbında yaptım.Altına da pileler yerleştrdim.Aslında önüne fırfır yapmak gibi bir düşüncem yoktu.Talihsiz bir kaza sonucu bende böyle bişey uydurdum :) Kızıma da artan kumaştan büzgülü kloş etek yaptım.Bakalım beğenecek misiniz :)




2 yorum:

  1. Maaşallah çok hamaratmışız.. eteğe bayıldım.. elbise desen harika ve bayağı işçiliği var ellerinize sağlık güle güle giyininiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için beğenmenize sevindim :) minik bir cadıyla ne kadar hamarat olunursa artık bişeyler yapmaya çalışıyorum :)

      Sil